Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor tudom átvenni a 4400 Nyíregyháza Inczédy Sor 17 alatt ?

Hétköznap 8.00 óráig feladott rendelésedet a következő munkanapon tudod átvenni. Fontos, hogy várd meg az átvételi értesítő e-mailt és SMS-t, a rendelésedet csak ezt követően tudod átvenni. Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged!


2. Mikor tudom átvenni kiszállítással?

Hétköznap 8.00 óra előtt feladott rendelésedet a rendelés feladását követő második munkanapon, 8.00 óra után feladott rendelésedet a harmadik munkanapon tudod átvenni. Előfordulhat, hogy egy termék beérkezése késik, ez esetben értesítünk, hogy még néhány napra lesz szükségünk a teljesítéshez. Rendelésedet  a Fiók főmenü Rendeléseim almenü alatt tudod nyomon követni ellenőrizheted, hogy a rendelt termék érkezik vagy már készleten van és hol tart a rendelésed feldolgozása. Amint átadtuk a rendelésedet kézbesítésre, e-mailben tájékoztatunk róla és a vásárlást igazoló számlát is ehhez az e-mailhez mellékeljük  (a spam és promóció mappát is ellenőrizd). A csomag érkezésére a következő munkanapon számíthatsz.


3. Meddig vehetem át a rendelésemet?

Személyes átvételnél 4 munkanapod van rá, hogy az e-mail és az SMS értesítést követően átvedd a megrendelést a 4400 Nyíregyháza, Inczédy Sor 17. alatt található átvevő pontunkon.


4. Mikor érkezik a futár?

Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot. Egyes körzetekben lehetőség van felár ellenében délutáni/esti szállítást kérni, melyet a rendelés során tudsz megadni. A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.


5. Miért nem kaptam számlát?

Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el az átvételi értesítő levélhez csatolva a garancialappal együtt. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. A garancia igazolásához nem szükséges kinyomtatnod a számlát vagy a garancialapot, garanciális igény esetén elegendő a számla számra vagy rendelési azonosítóra hivatkoznod. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.


6. Tudok kártyával fizetni?

Személyes átvétel során az üzletben készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz. 

Kiszállítás esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre, ezért ha nem szeretnél készpénzzel fizetni, vagy válaszd a rendelés során az előre utalás vagy bankkártyás fizetési módot, így az utánvét kezelés díját is megspórolod.


7. Miért nem kaptam visszaigazoló levelet?

Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra (kineszil@gmail.com) hogy utána nézhessünk, hogy beérkezett-e a rendelésed.


8. Hogyan fizessek, ha az előre utalást választottam?

Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned. A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára.

Ne utalj eltérő összeget, ha hozzárendeltél korábbi rendelésedhez, írd be, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt ez alapján utald el a vételárat.
Kérjük, hogy a  közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni. 


9. Mikor tart nyitva az üzlet, ügyfélszolgálat?

Ügyfélszolgálatunk hétköznap 10.00-17.00 óráig áll rendelkezésedre a kineszil@gmail.com címen, ahol leveleidre lehetőség szerint pár perc múlva, de maximum 2 órán belül válaszolunk.


10. Van használt alkatrész beszámítás?

Nincs használt alkatrész beszámításunk.


11. Mit tegyek, ha meghibásodott?

Hozd be személyesen vagy küldd el Postán átvevő pontunkra: 4400 Nyíregyháza, Inczédy Sor 17.


12. Hol tart a garanciális ügyintézés?

Érvényes belépést követően a "Fiók" menüpont alatt található Szerviz almenü alatt láthatod, hogy a leadott termék ügyintézése hol tart. A garanciális ügymenet lezárultát követően e-mail-ben tájékoztatunk az eredményről. További garanciális kérdéssel kérjük keresd kollégáinkat a kineszil@gmail.com címen!

Kapcsolat
  • Magyarország, 4400, Nyíregyháza, Incédy sor 17.
  • 06 20 9 616 987
  • kineszil@gmail.com
Szerzői jog © 2021 Kine-Szil Kft. Minden jog fenntarva