Hétköznap 8.00 óráig feladott rendelésedet a következő munkanapon tudod átvenni. Fontos, hogy várd meg az átvételi értesítő e-mailt és SMS-t, a rendelésedet csak ezt követően tudod átvenni. Vásárolni rendelés alapján van lehetőséged!
Hétköznap 8.00 óra előtt feladott rendelésedet a rendelés feladását követő második munkanapon, 8.00 óra után feladott rendelésedet a harmadik munkanapon tudod átvenni. Előfordulhat, hogy egy termék beérkezése késik, ez esetben értesítünk, hogy még néhány napra lesz szükségünk a teljesítéshez. Rendelésedet a Fiók főmenü Rendeléseim almenü alatt tudod nyomon követni ellenőrizheted, hogy a rendelt termék érkezik vagy már készleten van és hol tart a rendelésed feldolgozása. Amint átadtuk a rendelésedet kézbesítésre, e-mailben tájékoztatunk róla és a vásárlást igazoló számlát is ehhez az e-mailhez mellékeljük (a spam és promóció mappát is ellenőrizd). A csomag érkezésére a következő munkanapon számíthatsz.
Személyes átvételnél 4 munkanapod van rá, hogy az e-mail és az SMS értesítést követően átvedd a megrendelést a 4400 Nyíregyháza, Inczédy Sor 17. alatt található átvevő pontunkon.
Hétköznap 8-17 óra között, ezért érdemes olyan átvételi címet megadnod (pl. munkahely), ahol ebben az időszakban át tudod venni a csomagot. Egyes körzetekben lehetőség van felár ellenében délutáni/esti szállítást kérni, melyet a rendelés során tudsz megadni. A kézbesítés részleteivel a központi ügyfélszolgálat elérhetőségén kaphatsz felvilágosítást a kézbesítés napján.
Kaptál, csak elektronikus formában küldtük el az átvételi értesítő levélhez csatolva a garancialappal együtt. A számla aláírás és bélyegző nélkül is hiteles, kinyomtatva elszámolásra alkalmas. A garancia igazolásához nem szükséges kinyomtatnod a számlát vagy a garancialapot, garanciális igény esetén elegendő a számla számra vagy rendelési azonosítóra hivatkoznod. Ha nem találod a számlát tartalmazó levelet, keresd a spam vagy promóció mappába és húzd át az elsődleges mappába, hogy legközelebb már oda érkezzen.
Személyes átvétel során az üzletben készpénzzel és bankkártyával egyaránt fizethetsz.
Kiszállítás esetén is van lehetőség a bankkártyás fizetésre, ezért ha nem szeretnél készpénzzel fizetni, vagy válaszd a rendelés során az előre utalás vagy bankkártyás fizetési módot, így az utánvét kezelés díját is megspórolod.
Vagy rosszul adtad meg az e-mail címedet a rendelés során, vagy nem mentél végig a rendelési folyamaton, esetleg a spam vagy promóció mappába került. Ha spam vagy promóciós mappába szűrte a leveleződ, húzd át az elsődleges mappába, hogy az átvételi értesítők és a számla már ide érkezzen. Ha nem találod, írj levelet az ügyfélszolgálatra (kineszil@gmail.com) hogy utána nézhessünk, hogy beérkezett-e a rendelésed.
Rendelésed beérkezését követően díjbekérőt küldünk az e-mail címedre, ez alapján tudod előre utalni a vételárat, így az átvétel során már nem kell készpénzzel fizetned. A díjbekérőben szereplő bankszámlaszámra utald el az abban szereplő összeget, közleménybe kizárólag a rendelési azonosítót szerepeltetve. A vételár kifizetésére 3 munkanap áll rendelkezésedre, ezt követően változhat a megrendelt termékek ára.
Ne utalj eltérő összeget, ha hozzárendeltél korábbi rendelésedhez, írd be, hogy vonjuk össze a két rendelést és küldjük ki újra a módosított díjbekérőt ez alapján utald el a vételárat.
Kérjük, hogy a közleménybe csak a rendelési azonosítót írd, ne írd be a nevedet, vagy a vásárolt terméket, mert a fizetést a rendelési azonosító alapján tudjuk kivezetni.
Ügyfélszolgálatunk hétköznap 10.00-17.00 óráig áll rendelkezésedre a kineszil@gmail.com címen, ahol leveleidre lehetőség szerint pár perc múlva, de maximum 2 órán belül válaszolunk.
Nincs használt alkatrész beszámításunk.
Hozd be személyesen vagy küldd el Postán átvevő pontunkra: 4400 Nyíregyháza, Inczédy Sor 17.
Érvényes belépést követően a "Fiók" menüpont alatt található Szerviz almenü alatt láthatod, hogy a leadott termék ügyintézése hol tart. A garanciális ügymenet lezárultát követően e-mail-ben tájékoztatunk az eredményről. További garanciális kérdéssel kérjük keresd kollégáinkat a kineszil@gmail.com címen!